hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 67
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Nem igaz, hogy nincs egyszerre finom és egészséges édesség!

#2
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-31

A lakosság fele elégedetlen az egészséges termékek bolti arányával.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-23

A fogyasztói választás befolyásolásának lényeges elemei a termék eredetére és/vagy minőségére utaló védjegyek.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-22

A Hinora nyerte a Tej Terméktanács három fordulós tenderjét. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-07

Kutatás készült arról, hogy a magyarok mennyire tartják fontosnak a reggeli étkezést.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-01

656 tonna édes ajándékot vásároltunk 3,4 milliárd forint értékben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-17

Táplálkozási gyakorlatban érvényre jutott a „többször keveset” elv.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-27

Az emberek 40%-a naponta fogyaszt ilyen italokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-10

Véget ért a 11. Coop Rally, a hazai termékek idei versenye.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.