hirdetés
2017. május. 28., vasárnap - Emil, Csanád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 57
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

A termelőknek a falugazdászuk segít megtalálni a megfelelő kamarai biztosítási konstrukciót.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

Az agrárkár-enyhítési rendszer a kompenzáció alapja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Első körben közel 10 ezer tag kapja kézhez a kártyáját ajánlott küldeményként.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-10

Késedelmesen már csak szankciók terhe mellett lehet benyújtani a dokumentumokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-27

Őstermelői kártyával jelentősen csökkenthető az adminisztráció.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

Országszerte több mint 600 falugazdásszal áll a gazdálkodók rendelkezésére.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

A terminust követően már csak szankciók terhe mellett lehet bejelenteni az igényeket.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-24

A bejelentést Mezőgazdasági Kockázatkezelési Rendszer felületén tehetik meg.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Támogatható válik például a menta, a bazsalikom, a tárkony és a rozmaring is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-27

Változások várhatók a zöldítési és termeléshez kötött támogatásokban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.