hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 66
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

A MÁK az EU által megszabott határidő lejárta előtt negyed évvel az igénylések 97,76 százalékát teljesítette.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

41-féle jogcímen lehet majd támogatásért folyamodni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Mezőgazdasági vállalkozások, termelői szerveződések is igénybe vehetik a megfizethetőbb kölcsönt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

A közvetlen támogatások előlegkifizetési időszakában 24 jogcímen juthattak forrásokhoz a termelők.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Éves szinten a támogatásoknál 10 százalék feletti a növekedés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

Végrehajtását kizárólag elektronikus úton teheti meg az értesített gazdálkodó.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Elektronikus rendszert teremtett az árubehozatal megkönnyítésére.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-06

Szeptember 15-e a kárenyhítési hozzájárulás megfizetésének határideje.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-05

A 2015. évi kifizetésekre kért határidő-módosításra idén már nem volt szükség.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

A termelőknek a falugazdászuk segít megtalálni a megfelelő kamarai biztosítási konstrukciót.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.