hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Az ABB Ability™ technológiája a műanyagszemét egyre növekvő problémájának kezelésében.

#2
Élelmiszer Online
2018-11-28

A maglódi ételudvaron bevezetett környezetbarát eszközök 100%-ban növényi alapanyagból, kukoricarostból készülnek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

De hogy jön itt a képbe a folyékonyfa és a csirketoll?

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

Itthon is betilthatják az egyszer használatos szatyrokat.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-24

Az EP támogatja a műanyaghulladék mennyiségének visszaszorítását.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-26

Helyi kezdeményezésként a kereskedőket is a műanyag csomagolások elhagyására buzdítják. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-16

Jelentős szigorítást tervez 2019-től a kormány a műanyag zacskók és eszközök kiszorítása érdekében. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

Szeptember 1-től a műanyag szatyrok filigránabb típusait kitiltották az ország üzleteiből.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Új-Zéland is betiltja a használatukat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Újbóli házi hasznosítás helyett a szelektív kukát ajánlják az egészségügyi szakemberek és a gyártók is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.