hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 41
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

#3
Élelmiszer Online
2017-05-17

25 évvel ezelőtt a McDonald's-nak köszönhetően ismerhette meg a magyar közönség az Eisberg salátáit.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-19

A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) 10 éves jubileumát ünnepli.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-15

2020-ig újabb 230 000 fiatal próbálhatja ki magát a vállalatnál.

#7
Élelmiszer Online
2016-05-26

Hat hónap, számos elismerés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-28

A grandiózus tavaszi esemény névadó szponzora immár negyedik éve az eisberg Hungary Kft. (x)

#9
Élelmiszer Online
2016-02-12

A Bell Csoport 2016. április 1-jével felvásárolja a konyhakész salátatermékekre szakosodott Eisberg csoportot és megkezdi saját tevékenysége bővítését ebben a szektorban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-12

Ifj. Chikán Attila az ING Bank vezérigazgatóját váltja a poszton.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.