hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 40
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-17

25 évvel ezelőtt a McDonald's-nak köszönhetően ismerhette meg a magyar közönség az Eisberg salátáit.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-19

A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) 10 éves jubileumát ünnepli.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-15

2020-ig újabb 230 000 fiatal próbálhatja ki magát a vállalatnál.

#6
Élelmiszer Online
2016-05-26

Hat hónap, számos elismerés.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-28

A grandiózus tavaszi esemény névadó szponzora immár negyedik éve az eisberg Hungary Kft. (x)

#8
Élelmiszer Online
2016-02-12

A Bell Csoport 2016. április 1-jével felvásárolja a konyhakész salátatermékekre szakosodott Eisberg csoportot és megkezdi saját tevékenysége bővítését ebben a szektorban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-12

Ifj. Chikán Attila az ING Bank vezérigazgatóját váltja a poszton.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-05

Eredetileg a fehér és a lila volt ismert. (x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.