hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 580
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

A csomagküldő és internetes kiskereskedelem volumene 30,8 százalékkal emelkedett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

A nyers és a kiigazított adat szerint is ennyi volt a bővülés mértéke.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-24

Hosszú idő után most először 5 százalék alatti lett a kiskereskedelmi forgalom növekedése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-23

A testápoló krémek közül az arckrémek piaca növekedett a legnagyobb mértékben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A tavalyi évet több mint hatmilliárd forint árbevétellel zárta a társaság.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Folytatódik a kereskedelem gyors és radikális változása. 2019 trendjei - második rész. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

A tavalyi ünnepi időszakban a csokoládés-trüffeles változat fogyott leginkább a cég hazai üzleteiben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletekben 4 százalékos volt a bővülés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

A decemberi forgalom 12 százalékot hoz a 170 milliárdos édességpiacnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-10

Nem csak Európában, de itthon is jelentős bővülés történt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.