hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 432
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-29

A cég a jövőben is folytatja az intenzív befektetést az áruházaiba.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A GVH áldását adta az összefonódásra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Folytatódik a kereskedelem gyors és radikális változása. 2019 trendjei - második rész. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Újabb, immáron 14. üzletét nyitotta meg a Manna ABC.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-04

A bolti eladás növelésében mind nagyobb szerepet játszik a digitális technológia.

#6
Élelmiszer Online
2018-12-04

Mutatjuk és megoldjuk! (X)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

Az üzletek új szolgáltatásokkal várják a vásárlókat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

A beruházás értéke meghaladta az 1,7 milliárd forintot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-22

A kiskereskedelmi vállalat 282 millió forintból épített meg az új szupermarketet győri Révfalu városrészben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-21

FMCG-gyártó-, kereskedelmi és szolgáltatóvállalatok 223 felső vezetőjét kérdezték.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.