hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 993
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Egyetemi projekt keretein belül fejlesztik a hazai zöldségek és gyümölcsök versenyképességét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A Nébih és a Debreceni Egyetem 300 millió forintot kapott a méreg visszaszorítását célzó közös programjára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A jövő az adatelemzésen alapuló, személyre szabott hűségprogramok irányába mutat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

A vasárnapi boltzár fő nyertesei a hétfő és a csütörtök. A hét utolsó napján a vásárlások 84-ről - 36%-ra estek vissza.

#5
Élelmiszer Online
2018-07-09

Az LG megvalósította első tengerentúli befektetését a robotika területén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

A lakossági fogyasztás a GDP növekedés egyik legfontosabb hajtóereje itthon - szakértői elemzések.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Minap lezárult ellenőrzési akciója során a vállalkozások negyedénél talált valamilyen szabálytalanságot a NAV.

#8
Élelmiszer Online
2018-07-03

A Nemzeti közművek földgázszolgáltatójával szerződnek a nak tagjai.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Gyengébb szinten stabilizálódhat a hazai fizetőeszköz - erősödhetnek a saját márkák.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Az eladótér már nem csupán bolti forgalmat generáló képessége miatt fontos, hanem az online felület promóciós eszközeként is. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.