hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1046
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nincs arra semmi garancia, hogy az afrikai sertéspestis a Dunántúlra nem fog átterjedni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Innovációs ötletverseny a fenntarthatóság jegyében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

Tavaly közel 12 millió hirdetés került adásba a Nielsen által vizsgált televíziós csatornákon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A Tesco kivonja a nem újrahasznosítható csomagolásokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-30

Magabiztosak az európai cégek a jogszabály betartásával kapcsolatban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A GVH áldását adta az összefonódásra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

A közepes és a nagy élelmiszeripari vállalatok ismereteinek bővítését célozta a tanácskozás.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Tizenkét gyógyszertárban, drogériában és bioboltban kapható multivitamin-készítményt vett górcső alá a TVE.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Nyilvános a piac fehérítését célzó második európai cselekvési terv.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.