hirdetés
2018. december. 13., csütörtök - Luca, Otília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1027
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Az intézmény célja a vállalat közép-európai piacainak támogatása lesz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-04

A bolti eladás növelésében mind nagyobb szerepet játszik a digitális technológia.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

A hivatal a RASFF gyorsriasztási rendszerre is feltöltötte az információkat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-30

Az online FMCG-forgalom kb. 70 milliárd dollárt tett hozzá az e-kereskedelemhez az elmúlt két évben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-26

A GVH megállapította, hogy az Ügyfél Vélemény Vizsgálati Központ Kft. tisztességtelen gyakorlatot folytatott.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

A Falatozz.hu ételrendelő portál több száz étterem bevonásával készített elemzést a gyerekétel-kínálatról.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

A munkaerőhiány talán most megváltoztathatja a helyzetet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A Synetiq az első őszi hónapban is megnézte, mely reklámok hatottak legjobban a tesztelőire.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

Az Atmedia az FMCG- és az OTC-piac uán a kiskerláncok tévés hirdetési hatékonyságát is lekutatta.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.