hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 263
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-20

Az étlapok titkai és a fogyasztói választások mechanizmusai.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

Már két évvel ezelőtti beharangozása is drasztikus lépésekre sarkallta az üdítőgyártókat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

Az elhízott emberek pedig gyakran a porciók megnövelésével kompenzálják a zamatok elhalványulását...

#4
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#5
Élelmiszer Online
2018-02-15

Böjt idején „belülről” táplálkozunk, így az energiát nem a bevitt élelmiszerekből, hanem testünk táplálékraktárából nyerjük. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Januártól Noszek Péter vezeti a magyar leánycéget.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

A brit főváros polgármestere megtiltja iskolák környékén az új „junk-food” étkezdék létesítését. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

A rendszerszerűen sietősen végzett étkezés növeli a metabolikus szindróma kialakulásának kockázatát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Csak kevés ország lesz képes ellenszegülni az aggasztó tendenciának. (Frissített)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.