hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2073
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Az unió magyar kezdeményezésre hozza terítékre a témát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

13 hazai cég kezdheti meg termékei kiközvetítését a népes államba.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Online beszerzéseknél érdemes figyelni a minisztérium és a fogyasztóvédelmi hatóságok tapasztalatait.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-16

Idén 14 féle almából várhatóan közel 8500 tonnát értékesít a Tesco.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Hivatalosan is átadták a németországi Green Brands díjait.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A Szupermenta keretében idáig 40 termékkör tüzetes vizsgálatát végezték el a hivatal szakemberei.

#7
Élelmiszer Online
2017-11-08

A kormány Élelmiszerlánc-biztonsági Stratégiájáról  volt szó a XII. Növényorvosi Napon, Gödöllőn.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az ágazat franciaországi helyzetét alaposan körüljárták a tanácskozáson.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Az étteremben számos – adminisztratív, higiéniai és élelmiszerbiztonsági – hibát tártak fel az ellenőrök.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-31

Magyar kezdeményezésre az Európai Parlament szakbizottságai megvitatják a méhészeti ágazat dilemmáit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.