hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2102
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Az import termékek súlyos károkat okoz a hazai tejiparnak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

A NÉBIH halőrei a Fővárosi Horgászegyesületek Szövetségével együttműködve érték tetten az orvhalászt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A vizsgált több mint 16 ezer magyar és külföldi élelmiszertételből 311-et kellett kivonni a forgalomból.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

A Lactalis cégcsoport kiterjesztette a termékvisszahívást a craoni gyárban előállított valamennyi termékére.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-10

Évente 340 ezer euróval nagyobb keretösszeg, vagyis 5 millió 35 ezer euró áll a magyar méhészek rendelkezésére.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Klórtartalmú tisztítószer maradványait mutatták ki benne.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Módosult a szőlőfeldolgozás és a borkészítés során keletkező melléktermékekkel kapcsolatos rendelet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Az új rendszer a felhasználóknak, a gyártóknak és a hatóságoknak is kedvez.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

A NAV kollégái a cigaretta mellett vágott dohányt és alkoholtermékeket is lefoglaltak az M7-es pihenőjében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

A komputereket is titkosíthatja a digitális pénztárcák kiürítésére szakosított digitális kártevő.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.