hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2199
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

A rapsictól több mint 7 kg halat koboztak el a hatósági szakemberek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

18 terméket érintett az átfogó vizsgálat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Egyedülálló gyakorlatot vezettek be a verseny hitelességének erősítése érdekében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

Elég, ha bejelentjük.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

A szakemberek vendéglátó ipari tevékenység végzésére alkalmatlannak nyilvánították az egységet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

Az ISO 22000 friss kiadásának pillérei például az interaktív kommunikáció és az előfeltétel-programok is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-01

A NAV a Balatonnál tartott razziát. A cégek nem adnak számlát, feketén foglalkoztatnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Egy bolgár rendszámú Volkswagen kisbuszban rejtegették a 2365 doboznyi illegális tételt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-20

Borús időszak köszönhet be a sajt-, joghurt- és vajkedvelő britekre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Sokszor a megtévesztő "csepregi áfonya" néven árulják a népszerű gyümölcsöt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.