hirdetés
2018. november. 18., vasárnap - Jenő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2235
#1
Élelmiszer Online
2018-11-15

A Laboratorium.hu összesítése a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal frissen publikált kutatásáról.(x)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-13

Szabálytalanságokat észlelt egy budapesti étterem működésében a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A gyümölcs felvásárlási ára az előző szüreti évhez képest némileg alacsonyabb.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

A tesztek alatt csak kisebb hiányosságokat tapasztaltak a szakemberek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

Idén elkezdődhet a Kárpát-medencét lefedő falugazdászprogram.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Gyógyszer-hatóanyagot tartalmazó, férfiaknak szánt készítmények miatt intézkedett a Nébih.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Az elmúlt évek legégetőbb üzleti problémája a munkaerőhiány, ami elérte a retail szektort is.(X)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

A címkézést és az ellenőrzést is érintik a változások.

#9
Élelmiszer Online
2018-10-24

Automatizálás útján bebiztosítható az áfalevonási jog és az ellenőrzés sikeres lezárása.

#10
Élelmiszer Online
2018-10-24

XI. PANGEA akció: 116 országban 500 tonna hamis tablettát foglaltak le.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.