hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 290
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-21

A természetes termelési csúcs, illetve az európai kibocsátás növekedése árcsökkenést idézhet elő.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Az embargó által nem érintett termékek kivitele folyamatosan erősödik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-05

Eltérően mozogtak a fogyasztói árak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

A miniszter szerint elfogadhatatlan, hogy a rossz politikai döntések árát a termelőknek kelljen megfizetniük.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-27

Az élősertés, a belsőségek és más állati termékek is felkerültek az orosz embargós listára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Különösen a vetőmag és takarmányozás, a tejfeldolgozás és szarvasmarha ágazatokban aktívak a magyar cégek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Egyszerűen eltűnt a vaj a francia szupermarketek polcairól, és a tejterméktanács vezetője szerint hónapokig így marad.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-25

Fazekas Sándor: az Uniós Alapszerződésben rögzített KAP-célokat továbbra is érvényesnek tartjuk.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-26

Oroszország gyanakodva figyeli a Szerbia felől gyümölcsimport lendületes emelkedését.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-11

A kifizetéseket az Államkincstár az uniós jogszabályban előírtaknál egy hónappal korábban teljesítette.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.