hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 281
#1
Élelmiszer Online
2017-09-11

A kifizetéseket az Államkincstár az uniós jogszabályban előírtaknál egy hónappal korábban teljesítette.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-11

Magyarországon a húshasznú szarvasmarhatartás magas támogatási szintje középtávon, 2020-ig biztosan fennmarad.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

A román kormány felhatalmazta az illetékes hatóságokat a vaddisznók ritkítására.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-03

Oroszország embargót vezetett be a román élő sertésre és hústermékekre a sertéspestis miatt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

Két háztáji gazdaságban azonosították a kórokozót.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-31

A tejzsír és a tejszín árát is drágítja az őrületes tempóban növekvő kereslet. 

#7
Élelmiszer Online
2017-07-31

A magyar vámhatóság rugalmasan áll hozzá a távol-keleti konténeres forgalom kezeléséhez.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-19

Példa nélküli összefogás formálódik a Közös Agrárpolitika mellett a V4 és a Balti országok agrárminiszterei között.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Többek között az embargó hatálya alá nem tartozó termékek exportjáról tárgyalt az FM államtitkára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-05

2018 első felében várható az átadás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.