hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 274
#1
Élelmiszer Online
2017-07-19

Példa nélküli összefogás formálódik a Közös Agrárpolitika mellett a V4 és a Balti országok agrárminiszterei között.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Többek között az embargó hatálya alá nem tartozó termékek exportjáról tárgyalt az FM államtitkára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-05

2018 első felében várható az átadás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A dinamikus fejlődésre már a termelők is reagálnak: bővül a grillezésre is alkalmas félkész, és késztermékek kínálata.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

Kína tárt karokkal fogadja az európai termékeket.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-07

A katariak attól tartanak, hogy a diplomáciai háború áruhiányhoz vezet. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-07

Az igazán eredményes működéshez azonban az összefogás így is, úgy is elengedhetetlen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-19

16 évet kellett várni az embargó feloldására.

#9
Élelmiszer Online
2017-03-30

A vírus hatásai csak közvetve érintették a szektort.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-16

Például kifejezetten a japán piacra már el is kezdtek kifejleszteni egy speciális virslifélét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.