hirdetés
2018. szeptember. 24., hétfő - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Szerethető munkahellyé válni megtérülő befektetés - megoldás-e az employer branding?

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-20

Szijjné Kállai Ildikó lett a SPAR Magyarország új humánerőforrás vezetője.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-15

„Ismerjük meg egymást egy sör mellett” mottóval tartott rendhagyó állásbörzét a Dreher Sörgyárak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A kommunikációs ügynökség célja, hogy így még több területen nyújthasson egyedi megoldásokat.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-12

A Kreatívot is kiadó vezető szaklapkiadó még kiterjedtebben szolgálná ki az üzleti döntéshozókat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara a múlt héten adta át a kitüntetést. (Frissített!)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-15

Mégis passzívak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-02

12 %-os forgalomnövekedést ért el a drogéria Magyarországon

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-12

Az üzletlánc dolgozóinak 95%-a elégedett a munkahelyével.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-05-10

A sajátos magyar munkaerő-piaci helyzetben egy-egy állásra rengetegen jelentkeznek, miközben a speciális tudású szakemberekért meg kell küzdeniük a cégeknek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.