hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 132
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

Zárul a mezőgazdasági üzemeket támogató pályázat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-06

Ön nyerne belőle? Az agrárkamara 15 perc alatt megmondja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A tavaly meghirdetett pályázat 10 kategóriájából kettőben is a COOP bizonyult a legjobbnak.

#4
Élelmiszer Online >> pályázat
2019-01-18

Mezőgazdasági üzemek, illetve kisebb élelmiszeripari cégek továbbra is nyújthatnak be kérelmet a támogatásra.

#5
Élelmiszer Online >> pályázat
2019-01-02

Élelmiszer-feldolgozó és borászati üzemek fejlesztéséhez pályázhatnak anyagi támogatásra a jelentkezők.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-19

Összesen 123 ALDI-nál lesz E.ON által telepített és üzemeltetett elektromosautó-töltőállomás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

A modern megoldások alkalmazásával gördülékenyebbé és kiszámíthatóbbá tehető az élelmiszerellátási lánc.

#8
Élelmiszer Online
2018-10-25

Az ezredfordulón 20-25 ezer húshasznú tehenet tartottak nyilván hazánkban, mára ez a szám 160 ezer.

#9
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A tisztító-, öblítő- és a centrifugálóképességük, mellett az áram- és vízfogyasztásukat is megvizsgálták.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.