hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 248
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-30

Jóval több salátát és rengeteg cukros üdítőt teszünk virtuális kosarunkba a forró hónapokban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-04

2019 végéig megszűntetik az áruházakban kapható egyszer használatos műanyag termékek forgalmazását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

 Mára a forgalmukat leggyorsabban növelő kategóriákhoz tartoznak az energiaitalok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

Új magyar energiaital született Skybaby néven, 3-féle ízvilágban. Júniustól a benzinkutakon, hipermarketekben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

A vizsga- és fesztiválszezon országos szinten is erősen serkenti a kategória értékesítését.

#6
Élelmiszer Online
2018-05-14

A Szentkirályi alapítója volt az ötletgazda.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

Cikkünk a növekedés esetleges akadályait és leküzdésük módszereit ismerteti.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

A cég sajátmárkás termékeinek csomagolása idővel egyre környezetbarátabbá válik. (Frissített)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-03

Magyar reklámban energiaitalozik a hollywoodi akciósztár.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.