hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 254
#1
Élelmiszer Online
2019-01-02

Az üdítőktől a kakaóporig: egy rakás élelmiszernek emelkedett az adója.

#2
Élelmiszer Online
2018-11-23

A fiatalok szív- és érrendszeri haláleseteinek jelentős részét az energiaitalok okozzák, állítja egy új kutatás.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

A fogyasztók néhány kategóriát kivéve általában inkább részesítenek előnyben nagy cégeket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Miről beszélnek az online közösségi térben a férfiak és miről a nők? Melyek a legemlegetettebb italmárkák? Mesélnek az adatok és a SentiOne.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-05

Újabb különleges energiaitallal rukkolt elő a HELL.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

Az USB kampánya a kiskereskedőket árufeltöltésre, a fogyasztókat vásárlásra ösztönözte.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-30

Jóval több salátát és rengeteg cukros üdítőt teszünk virtuális kosarunkba a forró hónapokban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-04

2019 végéig megszűntetik az áruházakban kapható egyszer használatos műanyag termékek forgalmazását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

 Mára a forgalmukat leggyorsabban növelő kategóriákhoz tartoznak az energiaitalok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

Új magyar energiaital született Skybaby néven, 3-féle ízvilágban. Júniustól a benzinkutakon, hipermarketekben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.