hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 245
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

Új magyar energiaital született Skybaby néven, 3-féle ízvilágban. Júniustól a benzinkutakon, hipermarketekben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

A vizsga- és fesztiválszezon országos szinten is erősen serkenti a kategória értékesítését.

#3
Élelmiszer Online
2018-05-14

A Szentkirályi alapítója volt az ötletgazda.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

Cikkünk a növekedés esetleges akadályait és leküzdésük módszereit ismerteti.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

A cég sajátmárkás termékeinek csomagolása idővel egyre környezetbarátabbá válik. (Frissített)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-03

Magyar reklámban energiaitalozik a hollywoodi akciósztár.

#8
Élelmiszer Online
2018-03-14

Egy amerikai férfi videón örökítette meg a pillanatot, amikor felvágta az energiaital dobozát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-05

Nem vehetnek energiaitalt a gyerekek az Angol hipermarketekben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-01

Árral szemben úszni — tanulmány a sikeres választékstratégia kialkításáról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.