hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-04

Sikerrel zárult a „Dobd Be Magad” környezetvédelmi program.

#2
Élelmiszer Online
2015-11-12

Bemutatták az üzlet energia- és környezettudatos megoldásait is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2015-03-22

Rekordszámú pályázat került a döntőbe.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-11

Újabb 15 ezren kaphatnak támogatást.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-03

Szünetel a hűtőcsere-pályázatok benyújtása. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-10-06

Az ABB csatlakozik az ENSZ zöld kezdeményezéséhez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-07-22

2021-től.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-05-21

Az intézmény területének mintegy felét adó két épület nyílászáróinak cseréje és szigetelése mellett napelemparkot is kiépítettek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2014-01-27

2014. február 14-ig meghosszabbítuk a beadási határidőt!  Ha az Ön cégének is van környezetvédelmet célzó projektje, vagy irodaként, vállalkozásként is sokat tesz a fenntarthatóságért, akkor nevezze be a III. Greennovációs Nagydíjra!

#10
Élelmiszer XXI. évf. 5. szám
Élelmiszer Online >> interjú
2013-05-14

Kelemen János régi "motoros" a COOP-nál és a  boltok átalakításának, felújításának egyik motorja. A Greennovációs Nagydíj kapcsán beszélgettünk vele.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.