hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 260
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Akár a 2600 milliárd forintot is meghaladhatja a kibocsátás.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Az EXIM folyósított hiteleinek összege idén is meghaladja a 300 milliárd forintot.

#3
Élelmiszer Online
2018-11-22

A hazai gyógynövényeknek az exportértékesítés mellett jelentős a belföldi piaca is.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Nem csoda, hiszen mostanában fog beindulni a termékcsoport igazi szezonja.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

Az összbevételük azonban évről évre emelkedik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Föld sertéshústermelésének 10 százaléka potenciálisan veszélyben van.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Látványos a visegrádi országok növekedésének lassulása.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-16

Jók a terméskilátások az Európa-bajnok magyar csemegekukorica ágazatban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

Idén három kategóriában hirdettek győztest a Pékszövetség versenyén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A laboratóriuma modernizációját szintén magában foglaló beruházás összértéke 381 millió forint.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.