hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 247
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-25

Mától él az EU általános adatvédelmi rendelete - nálunk enyhébb szigort tervez a hatóság.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-05-14

Nyolc fogyasztói típus hatékonyabb marketinghez.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

A területek 90 százalékán jó vagy közepes minőségűek a növényállományok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

Közel másfél milliárd forintot költünk éves szinten az ideális alak elérésére.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

Itthon az európai árcsökkenés ellenére kedvező az ágazat helyzete.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Az üzleti szférán belül minden ágazat szereplői kicsit elkedvetlenedtek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-21

A természetes termelési csúcs, illetve az európai kibocsátás növekedése árcsökkenést idézhet elő.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

Az állati termékek kivitelében rejlő lehetőségekről értekeztek egy kecskeméti szakkonferencián.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Megjelent az afrikai sertéspestis elleni védekezést összefoglaló új főállatorvosi határozat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-09

Az RTL Klub 70 százalékkal növelte a megjelenések számát, a TV2-nél enyhén csökkent.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.