hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 231
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

Az időjárás „nyugalomra inti” a kultúrákat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

Méhészeti szempontból az enyhe időjárásnak rossz és jó oldala is van.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A tavalyi év kimagasló teljesítménye után valószínűsíthető volt a gyengülés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A cukor jelentős drágulása mellett a tejtermékek ellenértéke drasztikusan csökkent.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-12-05

Mintegy 180 milliárd forintot tesz ki évente a belföldi édességpiac forgalma.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

A téli méhpusztulás ellenére eredményes évet zárhatnak a méhészek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

OECD-jelentés: a világgazdaság folyamatosan bővül, de a beruházási ráta túl gyenge.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Novemberben 2001 óta először optimisták lettek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-11-08

 Az idei utolsó LIDL Beszállítói Akadémia a Magyar Hús Ízei Napja a húsok termékkörére fókuszált. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Az angliai Portsmouth Brewery sörfőzde azt állítja, hogy a legújabb sörük segít a nőknek elviselni a változó kort.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.