hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 256
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Föld sertéshústermelésének 10 százaléka potenciálisan veszélyben van.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Látványos a visegrádi országok növekedésének lassulása.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-16

Jók a terméskilátások az Európa-bajnok magyar csemegekukorica ágazatban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

Idén három kategóriában hirdettek győztest a Pékszövetség versenyén.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A laboratóriuma modernizációját szintén magában foglaló beruházás összértéke 381 millió forint.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

Közzé tette tonnánkénti tájékoztató árait a Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

Hagyományosan a világ egyik legismertebb szőlőjével, a Csabagyöngyéből készül Európa első újbora.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Az átlagosan 30 ezer tonnás termésnek kevesebb mint a harmadát takaríthatják be idén a termelők.

#9
Élelmiszer Online
2018-07-17

Az FMCG termékek reklámfilmjei között a legnépszerűbb a sör, a „szénsavas üdítő”, majd a „puding/tejalapú desszert.”

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-25

Mától él az EU általános adatvédelmi rendelete - nálunk enyhébb szigort tervez a hatóság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.