hirdetés
2017. december. 13., szerda - Luca, Otília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 177
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

Egy nő például a testére rögzítve próbált meg 132 doboz cigarettát beügyeskedni Magyarországra. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-04

Hőség: csúcson az ásványvízfogyasztás, de a jégkrémek forgalma is átlagon felüli.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#4
Élelmiszer Online
2017-07-31

Lenyomta az eper a barackot.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-14

A NÉBIH az amerikai lepkekabóca idei jelentős elszaporodása miatt kémiai védekezést sürget.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-03

A kereskedelmi lánc kiáll a jó minőségű, egészséges, helyi termékek mellett.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-26

A jégkrémekből a Tesco tavaly összesen 9 millió darabot értékesített.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A kajszitermés egyenesen busás.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-19

A hazai termékek aránya 60-62%, és májustól szeptemberig 40%-a gyümölcs a hazai portékáknak.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-19

A brit gyerekek negyede azt hiszi, hogy a sajt fán terem – megdöbbentő dolgokat hisznek az élelmiszerekről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.