hirdetés
2017. július. 23., vasárnap - Lenke.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 83
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

95 arany és a 7 nagyarany érmet osztottak ki a rendezvényen. (Frissített)

#2
Élelmiszer Online
2017-06-16

Borászati és szőlészeti szabályozásokról valamint az uniós borkereskedelem akadályairól lesz szó.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

Országos eredetvédelmi fórumsorozatot indított a Földművelésügyi Minisztérium.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Új, különleges felhívásra jelentkezhetnek termékeikkel a 2017-es OMÉK résztvevői.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Az előadások és a kerekasztal-beszélgetések fókusztémái az adott régió sajátosságaihoz, igényeihez igazodnak

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-26

A legjobbnak ítélt italok a Pálinkakiválóságok könyvébe is bekerülnek.

#7
Élelmiszer Online
2017-04-07

Segítségével a borkészítés és -értékesítés teljes folyamatának adminisztrációja áttekinthetőbbé válik.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-24

119 nevező közül az Agárdi Pálinkafőzde termékeit találta legjobbnak a Destillata zsűrije.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-10

Szlovénia élen jár a mezőgazdasági termékek és élelmiszerek eredetvédelmében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-06

Mint kiderült, Franciaország érdeklődéssel szemléli a magyar hungarikumok szabályozási rendszerét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.