hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 81
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

Országos eredetvédelmi fórumsorozatot indított a Földművelésügyi Minisztérium.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Új, különleges felhívásra jelentkezhetnek termékeikkel a 2017-es OMÉK résztvevői.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Az előadások és a kerekasztal-beszélgetések fókusztémái az adott régió sajátosságaihoz, igényeihez igazodnak

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-26

A legjobbnak ítélt italok a Pálinkakiválóságok könyvébe is bekerülnek.

#5
Élelmiszer Online
2017-04-07

Segítségével a borkészítés és -értékesítés teljes folyamatának adminisztrációja áttekinthetőbbé válik.

#6
Élelmiszer Online
2017-03-24

119 nevező közül az Agárdi Pálinkafőzde termékeit találta legjobbnak a Destillata zsűrije.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-10

Szlovénia élen jár a mezőgazdasági termékek és élelmiszerek eredetvédelmében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-06

Mint kiderült, Franciaország érdeklődéssel szemléli a magyar hungarikumok szabályozási rendszerét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-03

Az ok a Magyar Pálinka Lovagrend vezetője által folytatott piac- és eredetvédelmi testvérharc lehet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-15

Éppen ezért növelni kell a számukat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.