hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 97
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

A beérkezett igények így sem érik el az Európai Unió által engedélyezett maximális területet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A rendezvényen több mint 20 kiállító százféle termékét lehet megkóstolni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Már tart a bírálati tréning a legfennségesebb italok kiválasztására.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-22

Tokaj-Hegyalján jött létre az országban egyedülálló NMR Borlabor.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

Eredetvédelmi fórumot tartottak Székesfehérváron

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

A Tesco, a szállítói és a NAK közösen harcolta ki számára a megjelölést.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Magyarországi és határon túli magyar borászok erősítették meg együttműködési szándékukat az egyezséggel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

Meg is kapta az oltalom alatt álló földrajzi jelzést a különlegesség.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

2017-ben is megrendezik a hagyományos terméket előállító közösségek ünnepét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Nagyjából 410 ezer tonna szőlőt fognak szüretelni a termelők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.