hirdetés
2017. szeptember. 22., péntek - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 88
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Nagyjából 410 ezer tonna szőlőt fognak szüretelni a termelők.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-05

A hazai bortermelés mintegy 10 százalékát állítják elő kisüzemekben.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-30

Sajnos a Duna Borrégióban tapasztalható aszály csökkentheti a szőlőtermést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Az agrárkormányzat számára prioritás a harmónia megteremtése. /Frissített/

#5
Élelmiszer Online
2017-07-25

Magas rangú bosznia-hercegovinai küldöttség érkezett hazánkba a magyar finanszírozású ENSZ projekt részeként.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

95 arany és a 7 nagyarany érmet osztottak ki a rendezvényen. (Frissített)

#7
Élelmiszer Online
2017-06-16

Borászati és szőlészeti szabályozásokról valamint az uniós borkereskedelem akadályairól lesz szó.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

Országos eredetvédelmi fórumsorozatot indított a Földművelésügyi Minisztérium.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Új, különleges felhívásra jelentkezhetnek termékeikkel a 2017-es OMÉK résztvevői.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Az előadások és a kerekasztal-beszélgetések fókusztémái az adott régió sajátosságaihoz, igényeihez igazodnak

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.