hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 46
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-04

Segít a vitás kérdések rendezésében a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara etikai bizottsága.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Nélkülözhetetlen a mesterséges intelligencia fejlesztése - az EB új irányelveket fogalmazott meg.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

2017. november 23-25. között rendezték meg a kamara megyei alakuló küldöttgyűléseit.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-08

Az Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége állásfoglalása a „kettős mércéről”.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-05

Megkezdte működését az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-08

Ismertette véglegesített cselekvési tervét a jubiláló Hegyközségek Nemzeti Tanácsa.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-29

Tagjainak reklámetikai vállalásáról ad igazolást a testület.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-15

A hazai kiskereskedelmi forgalom és az alkalmazottak harmadát képviseli az OKSZ.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-08

Business Superbrands elismerésben részesült a szervezet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2014-07-10

Szólni kell, ha tisztességtelen versenyt észlelnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.