hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 95
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

A második negyedévben 238,9 millió munkavállaló dolgozott az EU-ban, ami történelmi rekord.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

A második negyedévben némileg visszavett lendületéből az unió GDP-jének bővülése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-31

A vártnál jóval nagyobb mértékben bővült a kiskereskedelmi forgalom Németországban.

#4
Élelmiszer Online
2018-07-27

Északi szomszédainknál nőttek leggyorsabban az EU-ban az élelmiszerárak az első félévben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

A vártnál kisebb lett az euróövezet külkereskedelmi többlete májusban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-27

Nagy mértékben lassult a fogyasztói árak emelkedésének üteme februárban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

Varga Mihály: az uniós áfareform során biztosítani kell az egyenlő elbánást a tagállamok között.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-29

Tizenhét éves csúcsra emelkedett a gazdasági hangulat az euróövezetben novemberben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

OECD-jelentés: a világgazdaság folyamatosan bővül, de a beruházási ráta túl gyenge.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Novemberben 2001 óta először optimisták lettek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.