hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 90
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-27

Nagy mértékben lassult a fogyasztói árak emelkedésének üteme februárban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

Varga Mihály: az uniós áfareform során biztosítani kell az egyenlő elbánást a tagállamok között.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-29

Tizenhét éves csúcsra emelkedett a gazdasági hangulat az euróövezetben novemberben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

OECD-jelentés: a világgazdaság folyamatosan bővül, de a beruházási ráta túl gyenge.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Novemberben 2001 óta először optimisták lettek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A vártnál erősebben nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az emelkedés mértéke meghaladta az elemzők várakozásait.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Hat és fél éve nem nőtt akkorát, mint októberben.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-28

Az EU 28 tagállamában a fogyasztás az év első három hónapjában 0,2 százalékkal csökkent.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-17

Lassult a növekedése júniusban az éves összevetésű fogyasztói áraknak az euróövezetben és az EU-ban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.