hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 126
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A vártnál erősebben nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az emelkedés mértéke meghaladta az elemzők várakozásait.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-17

Lassult a növekedése júniusban az éves összevetésű fogyasztói áraknak az euróövezetben és az EU-ban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Májusban az export és az import is jelentősen bővült.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-05

A cégek 86%-a tapasztalta 2016-ban, hogy ügyfelei késve egyenlítik ki a számláikat

#6
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-13

Hat év alatt 40 százalékkal növekedhetnének a reálkeresetek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-27

Az EB általános fordított adózásról szóló javaslata is napirendre került a tanácskozáson.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-23

A négy hónapja tartó tendencia valószínűleg már jelzésértékű.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-17

Októberben éves szinten 0,5 százalékos volt a növekedés

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.