hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 128
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-05

Értékben 8,2 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Novemberben 2001 óta először optimisták lettek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A vártnál erősebben nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az emelkedés mértéke meghaladta az elemzők várakozásait.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-17

Lassult a növekedése júniusban az éves összevetésű fogyasztói áraknak az euróövezetben és az EU-ban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Májusban az export és az import is jelentősen bővült.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-05

A cégek 86%-a tapasztalta 2016-ban, hogy ügyfelei késve egyenlítik ki a számláikat

#8
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-13

Hat év alatt 40 százalékkal növekedhetnének a reálkeresetek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-27

Az EB általános fordított adózásról szóló javaslata is napirendre került a tanácskozáson.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.