hirdetés
2018. december. 16., vasárnap - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 132
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Látványos a visegrádi országok növekedésének lassulása.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-01

Trump 10-ről 25 százalékra növelné a kínai importárukra kivetendő védővámokat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

A második negyedévben némileg visszavett lendületéből az unió GDP-jének bővülése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

Várhatóan 0,5 százalékkal lassítja majd a magyar GDP növekedését a britek távozása az EU-ból.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-05

Értékben 8,2 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Novemberben 2001 óta először optimisták lettek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A vártnál erősebben nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az emelkedés mértéke meghaladta az elemzők várakozásait.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-17

Lassult a növekedése júniusban az éves összevetésű fogyasztói áraknak az euróövezetben és az EU-ban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Májusban az export és az import is jelentősen bővült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.