hirdetés
2018. augusztus. 18., szombat - Ilona.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4898
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Mulasztási bírságot és üzletbezárást is kockáztat a szabályszegő.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Valószínűleg Apollo is szerepet játszott a dologban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-16

Kiderült, ki mostanság Magyarország 10 legnagyobb forgalmú online kiskereskedője.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-16

Jók a terméskilátások az Európa-bajnok magyar csemegekukorica ágazatban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

Az elmúlt két évben nagymértékben erősödött a láncok nevével fémjelzett kereskedelmi márkák részaránya.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Fél év alatt, éves szinten.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

A használata évente mintegy 450 milliárd forint költséget ró a nemzetgazdaságra.

#8
Élelmiszer Online
2018-08-14

31 éves árbevétel csúcsot döntött a Szintézis ZRt. 1,7 milliárd forintos teljesítményével.(X)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

A bővüléshez a legtöbb nemzetgazdasági ág hozzájárult.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

El nem tudják képzelni, melyik ország került a dobogó második fokára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.