hirdetés
2018. október. 15., hétfő - Teréz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4963
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A sárgarépa éves szinten 116 százalékkal drágult.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Az export főleg a német piacra irányul.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

Tavaly óta mindamellett nem változott a nem eredeti termékek iránti hazai kereslet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Az egyedi kialakítású bögre nem csupán a környezetet óvja.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Akár 3 millió forint elnyerhető az Auchan pályázatán a fiatalok egészségmegőrzését támogatandó.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

Csillag-Vella Rita személyében új tulajdonos partnere van a cégnek.

#10
Élelmiszer Online
2018-10-05

Stabil birtokszerkezet és hatékony támogatáspolitika szükséges a hazai magánerdők fejlesztéséhez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.