hirdetés
2018. május. 21., hétfő - Konstantin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2671
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

Bio és mentes nap a Lidllel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Új gyümölcsfeldolgozó üzemet adott át a Nógrád megyei Berkenyei Faluszövetkezet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

A beérkezett igények így sem érik el az Európai Unió által engedélyezett maximális területet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-15

Az agrárexpo kiváló lehetőséget biztosít a régió agrárgazdasági szereplőinek a bemutatkozásra.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-14

Miközben a tejhasznú állomány stagnál, a húshasznú marhatartás reneszánszát éli.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-11

Egyszerre van jelen a világban a népesség-növekedésből eredő mennyiségi igény és a nyugat minőségi elvárása.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

Az export 81 százaléka az Európai Unió tagállamaiba irányult.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A NAIK célja, hogy egyre zamatosabb termést hozó, egyre ellenállóbb növényeket hozzanak létre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.