hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2262
#1
Élelmiszer Online
2017-07-25

Szupermarketek országa Ausztria; a Billa 35 százalékos piaci részesedésével és a Spar 31 százalékkal elvitte tavaly az ottani élelmiszer-kiskereskedelem forgalmának kétharmadát. Őket az Aldi Hofer néven működő diszkontja követi 21 százalékkal, míg a Lidl 4 százaléknál tart.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

Mindenképpen az ország határain kívül kell tartani a vírust!

#3
Élelmiszer Online
2017-07-25

A fogyasztók nyernek a dinnyeháborún.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

A gyümölcs minősége európai viszonylatban igen gyenge. /Frissített/

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Viszont kissé romlottak a fogyasztói várakozások.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-21

A gabonatermelés 2 millió tonnára esett, megnehezítve a lakosság nagy részének élelmezését.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-19

Volumenét tekintve Lengyelország után "stabil második helyen áll" a magyar élelmiszeripar közép-kelet-európában.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-18

Újabb Gyulai terméket ismert el egy nemzetközi minősítő intézet.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-17

Akadt olyan gazda, aki méheinek 70 százalékát elveszítette.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-17

A sertéshús- és az élősertés-kivitel is emelkedett a tavalyihoz képest.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.