hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2466
#1
Élelmiszer Online
2018-02-20

Többet termelni kevesebb ráfordítással, ez a kihívás áll az európai és a magyar agrárgazdaság előtt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

A cég ötmilliárd forintból hajtja végre a kapacitásbővítést.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Az áfacsökkentés 10 százalékos bővülést idézett elő a kategóriában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

Oroszországban tavaly valamivel 81 millió tonnát meghaladó mennyiségű búzát takarítottak be.

#5
Élelmiszer Online
2018-02-14

Magyarország nem támogat kockázatos szabadkereskedelmi megállapodást.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-14

Az ország 2017-ben 198,6 millió rekesz bort értékesített a határain kívül.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

A vidék megtartó erejének növelése az együttműködés elsődleges célkitűzése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

Ígéretesen indult az év a szántóföldi növénytermesztők számára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-12

A mangalicaágazat átlagos éves árbevétele 11-12 milliárd forint, ebből a termelőké 4,0-4,5 milliárd forint.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Többek között a mézhamisítókkal szembeni szigorú hatósági fellépés fontosságát emeli ki a dokumentum.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.