hirdetés
2018. november. 18., vasárnap - Jenő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2651
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

A több napos rendezvényen a hamis itáliai élelmiszerek problémája is szóba kerül majd.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

A világ legnépesebb országa nyitott a magyar gabonafélék, az állati termékek és a bor importjára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az AM 500 milliárd forintos pályázati alapot hozhat létre az ágazati szereplők számára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

Tenni kell a védelme érdekében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-13

Az uniós kereskedelmi megállapodások hozzájárulnak a növekedéshez.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

A munkaerőhiány talán most megváltoztathatja a helyzetet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-10

Várhatóan 550 ezer tonna termést takaríthatnak be. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Rajta kívül már az összes őszi szántóföldi növényt learatták.

#9
Élelmiszer Online
2018-11-08

Kortárs magyar írók művei a legendás üdítőről.

#10
Élelmiszer Online
2018-11-07

Prémiumkategóriás élelmiszerekkel mutatkozott be a magyar agrárium Sanghajban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.