hirdetés
2018. szeptember. 21., péntek - Máté, Mirella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2615
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A növény hazai termőterülete az utóbbi években jelentősen nőtt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

Nem számíthat semmi jóra az uniós sertéspiac.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

A szárazság megdrágította a takarmányokat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

Megszűntek a Törökországba irányuló kivitelt korlátozó intézkedések.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Föld sertéshústermelésének 10 százaléka potenciálisan veszélyben van.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Az Oroszország elleni szankcióknak szavaztak meg plusz fél évet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A feldolgozóiparban a beruházási aktivitás 2018 második negyedévében 3,2%-kal, az élelmiszeriparban 6%-kal nőtt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

Magyarországon akár a jövő állattenyésztési ágazata lehetne.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-10

A diótermesztés egyre népszerűbb: a hazai diótermőterület elérte a 7130 hektárt, a termés pedig a tízezer tonnát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

2021-től a jelenleginél kissé nehezebb idők leselkedhetnek a szektorra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.