hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2677
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A tavalyi évet több mint hatmilliárd forint árbevétellel zárta a társaság.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

Az ázsiai ország a madárinfluenza magyarországi megjelenésének esetén a regionalizáció elvét alkalmazná.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Tavaly novemberben az ipari termelői árak 5,1 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbiakat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

A tavalyi harmadik negyedévben négyéves mélypontra esett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Márpedig fontos lenne, hogy a lakosság hétköznapi táplálkozásába is beépüljön.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Az anyag ellátási láncának átrendezése sok mélyszegénység sújtotta országot komoly jövedelemhez juttathatna.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

A nyár végi megtorpanást követően decemberben ismét növekedett a mutató.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

Az ország gyakorlatilag száműzi az uniós baromfitermékeket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

Az európai agrártermelők és a japán autógyártók a legnagyobb nyertesei a megállapodásnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Magyarországon 50 éve gyártják palackozott formában az italt. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.