hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2391
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-21

Tavaly a Kínába irányuló összes magyar export meghaladta az 500 milliárd forintot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Túl kicsinek tartják magukat a nemzetközi megmérettetéshez.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

A thai kormány feloldja a madárinfluenza miatt bevezetett importtilalmat Magyarországgal szemben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Az unió magyar kezdeményezésre hozza terítékre a témát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A terméseredmények térségenként nagy szórást mutatnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A mezőgazdasági és élelmiszeripari vállalkozások tevékenysége immáron a bankszektor figyelmét is felkeltette.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A legméretesebb hazai vállalkozások gazdasági aktivitása 2018-ban vélhetőleg visszafogott lesz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-10

A termelés várhatóan 2018 közepén kezdődik el, a termékek elsődleges piaca Franciaország lesz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A cégek versenyképességük és termelékenységük erősítésére fordíthatják az elnyert összeget.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A fiatal vállalkozók számára kardinális kérdés a külpiacok felé nyitás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.