hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-01

Ez minden idők második legnagyobb aktívuma. /FRISSÍTETT!/

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

A kivitel éves szinten 19,7 százalékkal bővült.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-02

A KSH szerint 25 millió euróval még így is elmarad a hivatal első becslésében közölt értéktől.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-08

A külkereskedelmi forgalom aktívuma 1,824 milliárddal haladta meg az egy évvel korábbit értéket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-02

Az export euróban számolt érteke 6,9 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-10

A hatodik hónapban 820 millió euró volt a külkereskedelmi többlet. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2014-07-09

Ez éves szinten 72 millió mínuszt jelent.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.