hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-01

2017-ben több mint 800 - az előző évekhez képest ötször több - webáruházat ellenőriztek próbavásárlásokkal is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A fogyasztóvédelmi hatóság által vizsgált termékek közül 25 nem felelt meg a követelményeknek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Karácsonykor a cég 6 millió nyalánksággal várja üzleteiben a vevőket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-30

Jókora ellenőrzési hullámot indított a kiskereskedelemben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-12

A nemzeti fejlesztési miniszter jóváhagyta Magyarország 2016-ra előirányzott fogyasztóvédelmi terveit.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-12-15

A balesetveszélyes fényfüzérek kiszűrésére kiemelt figyelmet fordít a hatóság.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-12-03

A vásárlók négyféle ünnepi tematika termékei közül válogathatnak az áruházlánc üzleteiben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-19

A fogyasztóvédők kiemelt célja a nem biztonságos termékek kiszűrése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-18

Az üzletlánc áruházaiban a műfenyő az ünnepi időszak egyik legkeresettebb terméke.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-08-12

A tavalyinál 17 ezerrel kevesebben, összesen 362 ezren voltak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.