hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 35
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

Palásti József a Fronetti eladása után megvásárolta az egykori Budapesti Tejipari Vállalat sajtgyárát.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-09

Exkluzív interjú Fazekas Endrével, a Sió-Eckes Kft. egykori, a Pek-Snack Kft. jelenlegi ügyvezetőjével.

#3
Élelmiszer Online
2018-01-10

Fazekas Endre az új ügyvezető.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Egy év alatt 31 milliárd forintos árbevételt ért el a társaság.

#5
Élelmiszer Online
2017-11-09

Beolvad anyacégébe, az Aryzta Hungary Group Holdings Kft.-be a Fornetti Holding Kft.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-21

A minőségi szigorítások ellenére érhetik kellemetlen meglepetések a vásárlók.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2016-05-12

Az FFB boltok kínálatát egyebek mellett sajátmárkás, illetve „street food” termékek jellemzik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2016-04-19

Egy bútorgyár felépítése is része volt a projektnek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-16

A vállalat külföldi és a hazai piacokon is erősíti pozícióját, amelynek révén idén is 10 százalék körüli növekedéssel számolnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-25

Idén is növekedést várnak a vállalatnál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.