hirdetés
2017. szeptember. 21., csütörtök - Máté, Mirella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 99
#1
Élelmiszer Online
2017-09-19

A tavalyi 2,8 millió hektoliterhez hasonló mennyiségű, de kiemelkedő minőségű hazai bortermés várható az idén.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Előrejelzésénél egyebek mellett az elmúlt évi felvásárlási árat is figyelembe veszi.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Még a relatíve sikeres idei év sem adhat okot a bizakodásra.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-15

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa elkészítette a 2017. évi szüretre vonatkozó szőlőár-prognózisát.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-10

Az FM 100 %-os kamat-, kezességi díj és költségtámogatás nyújtásával segíti az ültetvényes gazdálkodást folytatókat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

Mennyiség és minőség tekintetében is szívet melengetően alakul a szőlőtermés.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

A gyümölcs minősége európai viszonylatban igen gyenge. /Frissített/

#8
Élelmiszer Online
2017-07-21

Apró kajszikat hozott az öntözés hiánya, ennek ellenére mennyiségi szempontból jónak mondható az idei termés.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-19

Az MKSZN szerint van kiút a málnaválságból.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-17

Akadt olyan gazda, aki méheinek 70 százalékát elveszítette.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.