hirdetés
2017. május. 28., vasárnap - Emil, Csanád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 84
#1
Élelmiszer Online
2017-05-18

A köznyelvben epernek hívott gyümölcs május 20-a környékén kerül a kereskedelembe.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-16

A tisztuló hullás még nem fejeződött be.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-03

Az alma- és a szőlőültetvényeken végezte a legnagyobb pusztítást.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-02

Több szabályozás gátolja a módszerek térhódítását.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

A természeti jelenségek évente több ezermilliárd forinttal rövidítik meg a borászatokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-20

Sok gazdánál akár a száz százalékos terméskiesés sem elképzelhetetlen.

#7
Élelmiszer Online
2017-03-24

A bejelentést Mezőgazdasági Kockázatkezelési Rendszer felületén tehetik meg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

Cél, hogy elsősorban stabilizálják, majd növeljék a zöldség és gyümölcs ágazat piaci lehetőségeit.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Idén közel 400 milliárd uniós és mintegy 100 milliárd forintnyi nemzeti támogatás érkezhet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

A borászok sokkal Inkább a májusi szuperalacsony hőmérsékletektől féltik a termést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.