hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 168
#1
Élelmiszer Online
2017-09-12

Magyar fagylalt is különdíjat kapott a Gelato World Tour nemzetközi fagylaltverseny döntőjében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

Remélhetőleg a képességei kihasználatlanok maradnak.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-08

A díj történetében először, nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely hazánk legdizájnosabb hotele és étterme.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

A tudományos pontossággal kialakított, változatos ételsor súlyos tehertől szabadíthatja meg az utasokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Idén Eszenyi Ferenc ízkompozíciója nyerte el a fődíjat a magyar cukrászok rangos fagylaltversenyén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Egy japán csapat által kifejlesztett jégkrém még napon is akár három órán át meg tudja tartani az eredeti alakját.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-04

Hőség: csúcson az ásványvízfogyasztás, de a jégkrémek forgalma is átlagon felüli.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

Úgy látszik, Magyarországot hidegen hagyja a jégkrémgyártás.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

A Lay’s chipsek ízeit Fördős Zé tálalta fel az Extrában.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-05

Ha nem, eljött az ideje.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.