hirdetés
2018. július. 17., kedd - Endre, Elek.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 177
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Az akció számos új ellenőrzési szemponttal bővül.

#2
Élelmiszer Online
2018-06-19

A magyar cukrászok szerint óriási átverés az albán óriásfagyi, még akkor is, ha szabályokat nem sért.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Itt a lista, hová mennek biztosan a NAV-revizorok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

A Magyar Cukrász Iparosok Országos Ipartestülete versenyén diadalmaskodott a nyalánkság.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Májusban a Rosalia borfesztivál számos családi programmal várja a látogatókat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-27

A METRO alapanyag-trendriportja szerint 2018 az alternatív hozzávalók éve lesz

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Ettől még legálisan árulható, csak előbb a fogyasztóval alá kell íratni egy jogi nyilatkozatot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A cég az egészségeses, aktív életmód hívei mellett a változtatni vágyók felé nyitna. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzések számos szempontból javuló trendekre mutattak rá a hivatal szerint.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-12

Magyar fagylalt is különdíjat kapott a Gelato World Tour nemzetközi fagylaltverseny döntőjében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.