hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 160
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

A Lay’s chipsek ízeit Fördős Zé tálalta fel az Extrában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-05

Ha nem, eljött az ideje.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

A hatóság különös figyelmet fordít az idegenforgalmi szempontból frekventált helyekre.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-23

Három zenei fesztiválon, egy gyerekrendezvényen és a vizes világbajnokságon nyit pop-up üzleteket az ALDI Magyarország a nyár folyamán.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

Idén is ezrek dolgoznak a lakosság biztonságáért.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

Megérkezett a joghurtos-epres Tejsüti.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

A vanília-ízesítésűek a legnépszerűbbek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

A miniszter szerint a magyar és a cseh agrártárca is elkötelezett a vásárlók és a gazdálkodók érdekében.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-02

Életünk során akár 40 dekagrammnyi, az élelmiszerbe oldódott csomagolóanyagot is megeszünk. 

#10
Élelmiszer Online
2017-04-06

A Szövetség elnöke, Sánta Sándor a tavaly év végén készített átfogó kutatás eredményeiről beszélt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.