hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 29
#1
Élelmiszer Online
2017-08-21

Ha az ágazat nem megy keresztül jelentős változásokon, tíz éven belül a föld színéről is eltűnhet a szabolcsi alma.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-18

Az egyetem szakemberei idén is részt vállalnak a rendezvény szakmai programjaiban.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-17

Kis Miklós Zsolt: augusztusban elkezdődik a gazdák értesítése a pályázati döntésekről.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-14

Saját vetőmagjait és gyümölcseit mutatja be a Farmer Expón a Debreceni Egyetem

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

Három kategóriában, összesen 90 millió forintos forrásra pályázhattak az események szervezői.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

A világhírű amerikai húsmarha ágazat közelebbi megismerésére is lehetőség nyílik az eseményen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-17

Letaszította Kanadát a trónról.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-18

Kiváló Minőségű Sertéshúst kóstoltat az AMC.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-11

Korszerűbb helyszínen barangolhatják be a látogatók az idén 25 éves szakkiállítást

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2015-09-17

Csepelen hasznosítják újra a cég boltjaiban leadott, használt kávékapszulákat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.