hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 484
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Glutént találtak a gluténmentesnek feltüntetett termékben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-14

Odáig rendben van, hogy sem állati eredetű tejet, sem csonthéjas gyümölcsöt nem tartalmaz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-09

Újra „felfedeztek” egy haszonnövényt Magyarországon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A géntechnológiai módosításoktól mentes termékek külföldön drágábban értékesíthetők.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A cég a forrás felhasználásával 2 milliárd forint értékű kutatás-fejlesztési projektet valósít meg.

#7
Élelmiszer Online
2018-01-22

Az egészséges táplálkozás része: cukros, lisztes, zsíros ételek helyett sovány hús és zöldség. 

#8
Élelmiszer Online
2018-01-22

A márkákhoz társított üzenetek befolyásolják a fogyasztó ízélményét. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Az állattenyésztés kilátásairól értekeztek a 10. Berlini Agrárminiszteri Csúcs résztvevői.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-19

Szavazott az EP a megújuló energia felhasználásáról szóló irányelv-javaslatról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.