hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3771
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Lehet, hogy a szolgáltatástól eddig tartózkodó szereplők is hamarosan piacra lépnek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Innovatív projektjeivel három magyar kkv is nyert uniós támogatást.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-19

A Miniszterelnökség közel 77 milliárd forint beruházási támogatást ítélt meg állattartó telepeknek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A minisztérium a logisztika erőteljes fejlesztésében látja a jövőt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-19

A NAK a 2014-ben készült igényfelmérés után a reális területeken újra felméri a vízigényeket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A felhívással létrejövő mentorprogramban a vállalkozásokat szakértők segítik hozzá a sikeres piaci szerepléshez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Csepreghy: a kormánynak a magyar vidék sokkal több egy demográfiai és gazdasági hátországnál.

#8
Élelmiszer Online
2017-10-18

A labor új, fokozott biológiai biztonságot is kielégítő, molekuláris biológiai részlege kb 110 millió forintba került.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-18

A széles választék, a jó minőség és kedvező ár a legfontosabb szempontok a vásárlásnál.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

A kormány saját feladatnak tekinti az öntözéses gazdálkodás elterjesztését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.