hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3875
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A csapatépítők és csoportos programok segítségével lassan akár önfenntartóvá is válhatnak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

Pontosabban az FM védjegyet vezet be a minőségük garantálására./Frissített/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Az elsőként idén megrendezett bajnokságon két résztvevő végzett az élen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Már több mint hatszáz vidékfejlesztési pályázatot megjelentettek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Az uniós tagállamok reálgazdaságát pezsdítette fel valamelyest az összeg.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Ilyet sem csináltak eddig kerek e világon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Több mint 1,2 millió hektárnyi területet fog kiértékelni a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

A kétpilléres szerkezetét és a közvetlen kifizetések rendszerét fenntartanák 2020 után is.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete külön rendezvénnyel ünnepelte meg a jubileumot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Az ágazatban a szakemberekből egyre aggasztóbb hiány mutatkozik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.