hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3647
#1
Élelmiszer Online
2017-08-16

A mintegy 250 m² alapterületű üzlet közel 30 millió forintból, önerős beruházással szépült meg.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

A Soproni egyik új büszkesége bronz minősítést szerzett az International Beer Challenge idei megmérettetésén.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-16

75 százalékos kapacitás-kihasználtsággal működik az MCS Zrt. április végén átadott új mohácsi vágóhídja.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-16

A gazdák már most is igyekszenek helyettesíteni a tavaszi árpát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

A cél: háttérbe szorítani a rossz minőségű élelmiszereket.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-15

Az üzletmenet folyamatos működésének biztosítása rendkívül fontos a kereskedők számára. (x)

#7
Élelmiszer Online
2017-08-14

A kormány által biztosított 500 millió forintos keretből 155 családi vállalkozás nyert támogatást.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-08-14

A Gloster tartósítószerek, mesterséges adalékanyagok helyett vákuumzárási és hőkezelési eljárással konzervál.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A termés bőségesen kielégíti a belföldi szükségleteket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

A verseny zsűrije egyebek mellett a kreatív, integrált megoldásokat tartja szem előtt az elbíráláskor. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.