hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1177
#1
Élelmiszer Online
2019-02-14

Az Aeriu startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Az ágazatot érintő cselekvési tervet ismertetett az ÉFOSZ közgyűlésén az agrárminiszter.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

Összefogott a vállalat és az Ellen MacArthur alapítvány. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Lezárult a több mint 30 milliárd forint összeértékű beruházás.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A cég egymás után háromszor kapott „AAA” minősítést a CDP-től.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-06

Ön nyerne belőle? Az agrárkamara 15 perc alatt megmondja.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A tavaly meghirdetett pályázat 10 kategóriájából kettőben is a COOP bizonyult a legjobbnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Vertikális farm és mesterséges hús: válogatás ifjú élelmiszeripari cégek úttörő találmányaiból.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A gasztro nagyhatalmak mögött, az erős középmezőnyben végzett a magyar csapat. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-25

Napjaink élelmiszer-kereskedelme négy kulcsfontosságú lépést követel meg.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.