hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-07

Hiába a választható egyszerűsített foglalkoztatás: ültetvény tulajdonosok és munkavállalók egymásra mutogatnak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

A mezőgazdasági vállalkozások valamennyi feketén foglalkoztatott munkavállaló 9 százalékát alkalmazták.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A bejelentés elmulasztása a leggyakoribb szabálytalanság.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-18

Meglátásuk szerint a kézzel fogható fizetőeszközzel most már csak a gond van.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-08-28

Úgy néz ki, nem az adók mértéke miatt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-07-18

Egyre valószínűbb, hogy minden gazdálkodó lebukik, aki nem jelenti be alkalmazottait – figyelmeztet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) közleményében. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-03-18

2012-ben a munkaügyi felügyelőségek a több mint 19 ezer ellenőrzött munkáltató csaknem 70 százalékánál találtak munkaügyi jogsértéseket, továbbra is kiemelkedő a feketefoglalkoztatás.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2012-06-28

Az uzsorázás mértékét növelné, a mélyszegénységben élők életét nehezítené, ha a segélyt Erzsébet-utalványban adnák.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-04-21

Az Országos Munkaügyi és Munkavédelmi Főfelügyelőség (OMMF) a tavaly ellenőrzött munkáltatók 57 százalékánál talált szabálysértéseket, amelyek az ellenőrzésbe vont munkavállalók felét érintették.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-01-13

A NAV 52 milliós mulasztási bírságot szabott ki és tizenöt üzlet bezárásáról intézkedett téli ellenőrzés-sorozata idején.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.