hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 341
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A jövő év elei áfacsökkentés tökéletesen kiszoríthatja őket a magyarországi üzletekből.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-04

A jó termés ellenére sem lesz olcsóbb a meggy.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-20

A magyar mezőgazdasági tapasztalatokra és szaktudásra van igény Ghánában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A gyümölcs főfajtáinak együttérése jelentős mennyiségi torlódást okozhat a piacon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

Az 1980-as évek óta csaknem 99 százalékkal esett vissza a gyümölcs magyarországi termőterülete.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Mi több, az első negyedévben három közülük végzetesnek is bizonyult.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-05

Elemzők: a lakossági fogyasztás tartósan a gazdasági növekedés húzóereje marad.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Éves összehasonlításban jelentősen lassult a növekedés üteme.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Az árak a tavalyihoz képest csökkennek, a következő másfél hónap árainak alakulására viszont nincs tipp.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Óriási a külföldi kereslet a minőségi magyar hal iránt, ám a hazai halfogyasztás elmarad az uniós átlagtól.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.