hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 306
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A madárinfluenza lecsengésével úgy tűnik, visszaállt az egyensúly a piacon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Hat és fél éve nem nőtt akkorát, mint októberben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A tiszapüspöki üzem tevékenysége 185 milliárd forinttal fogja növelni a GDP-t.

#4
Élelmiszer Online
2017-10-27

Lázár János arra kérte a kamara 370 ezer választásra jogosult tagját, hogy vegyenek részt a tisztújításon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Összesen 153 milliárd forint értékben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Nehéz idők járnak a hazai húsipari vállalkozásokra.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Innovatív projektjeivel három magyar kkv is nyert uniós támogatást.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Jakab István felkészültnek nevezte a kamarai tagok támogatására létre hozott rendszert.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

Fejlesztésekre a középvállalkozások felkészültebbek, az innovációs készség arányos a cégmérettel.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

A tartósan alacsony árak miatt elhalasztják az értékesítését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.