hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 327
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-20

Egyre inkább megkerülhetetlen a robotika a feldolgozóiparban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Vizsgálatai során a foglalkoztatók 74 százalékánál tárt fel jogsértéseket az NGM munkaügyi hatósága.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-10

A cég a kézműves gyártással elérhető minőséget szeretné megvalósítani ipari körülmények között.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-03

Lassú bővülésről számoltak be a feldolgozóipari vállalatok.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-29

A lengyel fagykár miatt tavaly kivételesen kedvező évük volt a meggytermesztőknek.

#6
Élelmiszer Online
2018-03-29

AMC-konferenciával folytatódott az idei sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

A 150 munkahelyet teremtő beruházás a helyieken kívül a környékbelieknek is megélhetést nyújthat majd.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-14

 A közelgő ünnep javíthat a húsipar helyzetén – átlagosan hatezer tonna füstölt áru fogy.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

Tavaly augusztus óta a leglanyhább emelkedést produkálták.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-12

Tavaly 8,2 százalékkal nőtt Románia ipari termelése az előző évhez mérten.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.