hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2140
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A lakosság több mint kétharmada a javasoltnál kevesebbet fogyaszt az elemből.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-19

A NAK a 2014-ben készült igényfelmérés után a reális területeken újra felméri a vízigényeket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Az új vezetők az elődeiknél gyakran elkötelezettebbek a digitális átalakulás mellett.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-18

A széles választék, a jó minőség és kedvező ár a legfontosabb szempontok a vásárlásnál.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Egy felmérés megkérdezettjeinek 70 százaléka fontosnak tartja a gyakoribb és hatékonyabb ellenőrzést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Kérdőív segítségével szeretné megismerni saját élelmiszer-biztonsági stratégiájának eredményeit a NÉBIH.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

A Bizalom Közérdekű Nyugdíjas Szövetkezettel segítheti a nyugdíjasokat a korrekt munkavállaláshoz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Fontos lenne 50 százalékról 75 százalékra emelni az önellátottsági szintet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Ingyenesen letölthető az Influencer Magazin. Az influencerek csak 14 százaléka jelöli a termékmegjelenítést.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

Fejlesztésekre a középvállalkozások felkészültebbek, az innovációs készség arányos a cégmérettel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.