hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2178
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

A 2008-as csúcsot is meghaladta az optimizmus mértéke, amely a kiskereskedelemben is érezteti a hatását.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-13

A Mizse forgalmazója háromszor nagyobbat nőtt az ásványvízpiaci átlagnál.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Az első hat hónapban 10 százalékkal volt magasabb a tavalyi esztendő egyazon időszakához képest.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Több mint 1,2 millió hektárnyi területet fog kiértékelni a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

10-ből 8 európait ér kisebb-nagyobb bosszúság a bevásárlások alatt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

43 ezer, az öntözőrendszerek hatásterületén gazdálkodó kamarai tagot bevonva hajtja végre vállalását.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-12-05

Mintegy 180 milliárd forintot tesz ki évente a belföldi édességpiac forgalma.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A Jótékonysági Receptműhely karitatív akció keretében buzdítja süteménysütésre a lakosságot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

Az őszi trend továbbra is kedvező képet mutat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

A Magyar Nemzeti Kereskedőház két év után számot vet működésének eddigi eredményeivel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.