hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 155
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Többek között az egyetemen elsajátítható tudásanyag is folyamatosan bővül.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A harmadik negyedévében a beruházások volumene 22,1 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

Bevezeti a szabványosított nyomonkövetési rendszerek oktatását a Debreceni Egyetem agrárkara.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

Égető szükség van a generációváltásra és a technológiai megújulásokra a mezőgazdaságban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-16

Négy óra alatt költhettek el 200 millió forintot agráriumfejlesztésére egyetemisták - egy versenyen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Többek között a mezőgazdaságban tevékenykedők társadalmi felelősségvállalását szeretnék elismerni a díjjal.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

A visegrádi országok agrárkamarái Indianapolisban írtak alá megállapodást az amerikai szervezettel.

#8
Élelmiszer Online
2018-09-25

Arannyal és kutyákkal kutatnak az egészségesebb életért a L’Oréal és az UNESCO idei díjazottjai.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-21

Egyre nő a szakadék a munkáltatók elvárásai és a végzett diákok tapasztalata és szaktudása között.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

Így termelhető bab, borsó, lencse a fenntarthatóság alapelveinek figyelembe vételével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.