hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-14

A hazai vezető vállalatok 80 %-ának már vagy van karboncsökkentési stratégiája, vagy dolgozik rajta.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-08

2016-ban 3%-kal esett vissza az egy liter ital előállításához szükséges víz mennyisége.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-22

A Deloitte Magyarország a vállalatok környezetvédelmi és társadalmi felelősségvállalását ismeri el.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-11

A cég víztakarékosságra buzdítja a legkisebbeket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-23

A vállalat idén is teljesíteni tudta magyarországi környezetvédelmi célkitűzéseit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.