hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 76
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-20

A magyar mezőgazdasági tapasztalatokra és szaktudásra van igény Ghánában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

Az élelmiszer-ágazat és a mezőgazdaság jövőjéről vitáztak az Európai Parlament képviselői.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A mezőgazdaság fiatalítását célozta a pézintézet pályázata.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

Hároméves programja révén tovább növelheti a felhasznált hazai alapanyagok arányát termelésében a Heineken.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

A jelentőségéhez mérten kell kezelni a félmilliárd uniós állampolgárt élelmiszerrel ellátó agráriumot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-22

A bioszén alkalmazása késleltetett módon képes a termőterület javítására.

#7
Élelmiszer Online
2018-02-14

Az agrárium versenyképességének növelésére fókuszálhatnak a fiatal agrárszakemberek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-25

Együttműködési megállapodást kötött az AMC és a Magyarországi Precíziós Gazdálkodási Egyesület.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Az állattenyésztés kilátásairól értekeztek a 10. Berlini Agrárminiszteri Csúcs résztvevői.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A nagyváradi Partiumi Keresztény Egyetem adott otthont konferenciának.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.