hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 81
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

Égető szükség van a generációváltásra és a technológiai megújulásokra a mezőgazdaságban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-16

Négy óra alatt költhettek el 200 millió forintot agráriumfejlesztésére egyetemisták - egy versenyen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

Csak erős agráriummal alapozható meg a vidék fejlődése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Többek között a mezőgazdaságban tevékenykedők társadalmi felelősségvállalását szeretnék elismerni a díjjal.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-09-28

Folyamatos innovációra van szükség az agráriumban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-20

A magyar mezőgazdasági tapasztalatokra és szaktudásra van igény Ghánában.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

Az élelmiszer-ágazat és a mezőgazdaság jövőjéről vitáztak az Európai Parlament képviselői.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A mezőgazdaság fiatalítását célozta a pézintézet pályázata.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

Hároméves programja révén tovább növelheti a felhasznált hazai alapanyagok arányát termelésében a Heineken.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

A jelentőségéhez mérten kell kezelni a félmilliárd uniós állampolgárt élelmiszerrel ellátó agráriumot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.