hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 410
#1
Élelmiszer Online
2017-09-12

Újra a DJSI, FTSE4Good és Euronext Vigeo Eiris fenntarthatósági indexekben szerepel a Henkel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A fenntartható szőlő-, és bortermelés elősegítése érdekében jött létre az összefogás. /FRISSÍTETT!/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Idén is lehet pályázni a K&H családi vállalatok kiválósági díjra.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-06

A FAO szerint az akvakultúra a jövőben prosperáló ágazat lesz. Hazánk a belvízi halászat ranglistáján a negyedik.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-25

Az állattenyésztés fenntartható fejlődésének kulcsa a tenyésztés és a takarmányozás megreformálása.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-24

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Az együttműködés elsődleges célja a tudásmegosztás a legégetőbb mezőgazdasági kérdésekben.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-22

Támogatóként a közös nagy futással a Magyar Élelmiszer Bankért is mozognak a WizzAir Félmaratonon.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-17

Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

A verseny zsűrije egyebek mellett a kreatív, integrált megoldásokat tartja szem előtt az elbíráláskor. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.