hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 442
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A Newsweek és a Corporate Knights üzleti magazin zöld rangsorán győztek. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

Az uniós biopiac második helyezettje Németország után Franciaország.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

2018-ban Romániát köszöntötték a kiállításon.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-14

Az agrárium versenyképességének növelésére fókuszálhatnak a fiatal agrárszakemberek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-06

Szépség- és testápolás: új piaci lehetőségek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-01

A nemzetközi szinten mostanra egységesült forma, sokszor a törvényi előírásoknál is szigorúbb. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-25

Együttműködési megállapodást kötött az AMC és a Magyarországi Precíziós Gazdálkodási Egyesület.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

Teherbírás fiatalos design-nal: többször használatos táskával kampányol a környezetért a dm.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-23

Ki kell használni a jelenlegi stabil gazdasági helyzetet; a makrokörnyezet jó alapot nyújt a további fejlődésre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A prioritások átrendeződése miatt kényszerül csökkenteni a KAP forrásait az unió.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.