hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 488
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

„Olyan, mint egy kiéheztetett ember, aki most annyit eszik, amennyit csak bír” - interjú Töröcsik Máriával.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-03

A G20 országcsoport fontos célként tekint a globális áruforgalom élénkítésére.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

Paul Polman 10 évig vezette az egyik legnagyobb fmcg-vállalatot.

#5
Élelmiszer Online
2018-11-26

„Intelligens logisztika a fenntartható fejlődésért” konferencia az innovatív logisztikáért.(X)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

Égető szükség van a generációváltásra és a technológiai megújulásokra a mezőgazdaságban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-16

Négy óra alatt költhettek el 200 millió forintot agráriumfejlesztésére egyetemisták - egy versenyen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

Csak erős agráriummal alapozható meg a vidék fejlődése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

Tenni kell a védelme érdekében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-13

Az uniós kereskedelmi megállapodások hozzájárulnak a növekedéshez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.