hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 464
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-30

Egyre több ember keres olyan élelmiszereket, melyek fizikai és érzelmi előnyöket is nyújtanak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-06

A most felnövő digitális generáció nem csak az online, de az offline teret is egyre jobban meghódítja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

Az egészséges és fenntartható élelmiszerrendszerek bevált rutinjait próbálja összegyűjteni az Európai Unió.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

Időnként felül kell vizsgálni a lendületesen fejlődő ágazatra vonatkozó szabályokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-20

A magyar mezőgazdasági tapasztalatokra és szaktudásra van igény Ghánában.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Tíz közép- és kelet-európai ország írt alá nyilatkozatot a célra lehívható uniós támogatás növelése érdekében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

MLSZKSZ: Módosítani szükséges a logisztikai pályázatok feltételein.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A zéró kibocsátás elérése a vállalat legfontosabb céljai között szerepel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A mezőgazdaság fiatalítását célozta a pézintézet pályázata.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A cég Sharing Beauty with All nevű fenntarthatósági programján belül határozta meg a célkitűzést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.