hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 424
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Három kategóriában is elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség díját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-14

A hazai vezető vállalatok 80 %-ának már vagy van karboncsökkentési stratégiája, vagy dolgozik rajta.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A 2016/17-es gazdasági évben a magyarországi piacon összesen 302 millió eurós forgalmat ért el a drogéria.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A FAO és az EU közös szándéknyilatkozatban rögzítette az élelmiszerhulladék-termeléshez fűződő célkitűzéseket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Csepreghy: a kormánynak a magyar vidék sokkal több egy demográfiai és gazdasági hátországnál.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

A Penny közel 9 milliárd forintból megvalósult új központja 150 munkahelyet teremt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-13

A TESCO az elmúlt 2 évben már közel 9 milliárd forintot költött bérfejlesztésre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Az élelmiszeripari innovációk tudományos háttértámogatása is a feladatai közé tartozik majd.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-28

A betakarítás időszakából mintegy három hét van hátra, a jelenlegi időjárás nem sietteti a szüretet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.