hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 508
#1
Élelmiszer Online
2019-02-15

Zöld vállalkozói díj pályázatot hirdet a Bükki Nemzeti Park Igazgatóság.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

Összefogott a vállalat és az Ellen MacArthur alapítvány. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Lezárult a több mint 30 milliárd forint összeértékű beruházás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Innovációs ötletverseny a fenntarthatóság jegyében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A cég egymás után háromszor kapott „AAA” minősítést a CDP-től.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A tavaly meghirdetett pályázat 10 kategóriájából kettőben is a COOP bizonyult a legjobbnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-01

Az EU‒Japán kereskedelem évi 36 milliárd euróval bővülhet a megállapodás teljes körű végrehajtásával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-01

Az agrárkutatás soha nem látott kihívások előtt áll.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Nagyszabású kereskedelmi egyezmény lépett hatályba az EU és a felkelő nap országa között.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

A közepes és a nagy élelmiszeripari vállalatok ismereteinek bővítését célozta a tanácskozás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.