hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 696
#1
Élelmiszer Online
2018-06-15

A gyöngyösön nyitott étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

Sorozatban 3. éve díjazták a Marsot a rangos európai díjátadón.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Tíz közép- és kelet-európai ország írt alá nyilatkozatot a célra lehívható uniós támogatás növelése érdekében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

Már csak a torna európai fordulóján kell tanúbizonyságot tennie kvalitásairól a péksütemény-különlegességnek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Folytatódik a HEINEKEN műanyagmentes poharakat népszerűsítő kampánya.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A zéró kibocsátás elérése a vállalat legfontosabb céljai között szerepel.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Megelepetéseket is hozott az élelmiszertermelés környezeti hatásainak elemzése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A cég Sharing Beauty with All nevű fenntarthatósági programján belül határozta meg a célkitűzést.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

Nem csupán az Év Gyárán kapott elismeréseket a kecskeméti nyomda.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

A jelentőségéhez mérten kell kezelni a félmilliárd uniós állampolgárt élelmiszerrel ellátó agráriumot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.