hirdetés
2018. január. 18., csütörtök - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 65
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-08

Ismételt elismerés nemzetközi fenntarthatósági szakértőktől: a Henkel vezető pozíciója megerősítést nyert.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A jelenlegi, 2020-ig tartó időszakban mintegy 2800 milliárd forint áll rendelkezésre a beruházásokra.

#3
Élelmiszer Online
2017-11-22

A Magyar Telekom Csoport nyerte a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-09-21

Közzétette első élelmiszer-hulladék jelentését az áruházlánc.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-01

Elsőként nyert felvételt a diszkont áruházláncok közül az Aldi Magyarország az ENSZ fenntarthatósági hálózatához.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-22

A Deloitte Magyarország a vállalatok környezetvédelmi és társadalmi felelősségvállalását ismeri el.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-17

Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-01

A vállalat 2016-os Fenntarthatósági Jelentése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-23

Előkelő helyezések a nemzetközi fenntarthatósági rangsorokban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-23

A Henkel Magyarország Kft. nyerte a Zöld Béka-díjat a legjobb fenntarthatósági jelentésért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.