hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 69
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Nyilvánossá tette tavalyi eredményeit a csoport.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

A vízfelhasználás jövőjéről beszélt a magyar köztársasági elnök Brazíliában, a Víz Világfórum megnyitóján.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-05

A halászat az óceánok 55 százalékát érinti, ez a terület négyszer akkora, mint a mezőgazdaságé.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-19

Szavazott az EP a megújuló energia felhasználásáról szóló irányelv-javaslatról.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-08

Ismételt elismerés nemzetközi fenntarthatósági szakértőktől: a Henkel vezető pozíciója megerősítést nyert.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A jelenlegi, 2020-ig tartó időszakban mintegy 2800 milliárd forint áll rendelkezésre a beruházásokra.

#7
Élelmiszer Online
2017-11-22

A Magyar Telekom Csoport nyerte a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-09-21

Közzétette első élelmiszer-hulladék jelentését az áruházlánc.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-01

Elsőként nyert felvételt a diszkont áruházláncok közül az Aldi Magyarország az ENSZ fenntarthatósági hálózatához.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-22

A Deloitte Magyarország a vállalatok környezetvédelmi és társadalmi felelősségvállalását ismeri el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.