hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 323
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-20

Rekordév vagy katasztrófa lesz 2018 a szőlőtermelőknek?

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

A vírust ezúttal házi sertésekben azonosították a román állategészségügyi és élelmiszerbiztonsági hatóságok.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A Nébih laboratóriumi analízise a megvizsgált 148 minta közül 5-nél mutatott ki zárlati fonálféreg fertőzést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

Idáig körülbelül 200-an betegedtek meg a jó eséllyel arizonai termesztésű tétel okozta fertőzéstől.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Ezúttal a román-ukrán-magyar hármashatár közelében mutatták ki a vírust egy vaddisznótetemben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

A vírus megállapítását követően az országos főállatorvos minden szükséges intézkedést elrendelt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

A kézmosás világnapján hívta fel a figyelmet a szervezet: életmentő lehet a kézfertőtlenítés!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Egy európai és négy ázsiai állam található meg közöttük.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Nem haszonállataik tömeges elhullásától kell a legjobban tartaniuk az elővigyázatos gazdálkodóknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

Fennáll a veszély, hogy szalmonellával fertőzöttek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.