hirdetés
2018. október. 24., szerda - Salamon.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 342
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Az októberi időjárás még sokat változtathat az összképen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A Nébih irányításával az illetékes megyei kormányhivatalok felmérik az aranyszínű sárgaság jelenlétét.

#3
Élelmiszer Online
2018-10-05

3000 tonna marhahús lehet fertőzött, kitört a szalmonella botrány.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

A gyomirtónak kitett méhek elveszítik a hasznos bélbaktériumaik egy részét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

A cél az afrikai sertéspestis térhódításának megfékezése.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Egyre több unión kívüli ország függeszti fel az államból származó sertéshús behozatalát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

Nem számíthat semmi jóra az uniós sertéspiac.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

A vírus jelenléte kétségbeesett akciókat vált ki a román gazdákból.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-23

Egyre több helyen bukkan fel a fertőzés: jelenleg a járvány az ország dél-keleti részén terjed a legjobban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-21

Kersia néven folytatja a globális élelmiszerbiztonsági vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.