hirdetés
2018. január. 22., hétfő - Vince, Artúr.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 888
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-18

Pályázat a magyar élelmiszerpiac és gasztronómia népszerűsítésére, akár 50%-os támogatással.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A Dél-Alföld egyik legnagyobb gasztronómiai rendezvényén fog sor kerülni az eredményhirdetésre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

A keretösszeg 85 millió forint.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Akár 50%-os támogatás is elnyerhető.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A 10. Gyulai Méz- és Mézeskalács Fesztiválon szombaton hirdették ki az eredményeket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Az összeg 15 százalékkal haladja meg az előző támogatási ciklus forrásait.

#7
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

 A rendezvény célja, hogy segítenek a korszerű táplálkozás-egészségügyi ismeretek elsajátításában.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

Vélhetőleg idén is több százezer ember fogja felkeresni a kézműves termékektől roskadozó standokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-10

Az utolsó negyedévében megépülnek az ALDI első magyarországi diszkont üzemanyagtöltő állomásai.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.