hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 925
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

Az árbevételi adatok ellenére, 2016-tól folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglakozó vállalkozások száma.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A legtehetségesebb feltörekvő zenekart keresik a Lángoló Gitárok és a fesztivál közös versenyén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Május és július között csúcsra jár a szőrtelenítő termékek kiskereskedelmi forgalma.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-06

A Rossmann Beauty Land következő állomása az EFOTT.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

Az AMC kampánya értelemszerűen a 40-edszer megrendezett Halasnapokat is érinteni fogja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

A résztvevőknek csupán meg kell osztaniuk az Instagramon a nyári utazásaik legemlékezetesebb pillanatait.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Az akció számos új ellenőrzési szemponttal bővül.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

A halfogyasztásra ösztönző kampány a nyári fesztiválokat is útba ejti.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

Akár több mint 15 ezer látogató is megfordulhat az eseményen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

A forint gyengülése pedig a bevásárlótiruzmust erősíti.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.