hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 860
#1
Élelmiszer Online
2017-09-18

Temerin lovasa, Nagy Arnold nyerte el a Szentkirályi Fair Play Díjat a Nemzeti Vágtán.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Két nap alatt több mint hatszázezren látogattak el a sörrajongók népünnepélyére.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-08

114 borászat mutatkozik be, Tokaj-Hegyaljától Villányig az összes hazai borvidék képviselteti magát.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-07

A mézhamisítás elleni küzdelem fontosságára is szeretnék felhívni a figyelmet a hétvégén.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-07

A bemutatók alkalmával a dmBio alapanyagokat tartalmazó ételek elkészítésébe is belekóstolhattak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Már évek óta folyik a küzdelem a cím elnyeréséért.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Erősödik a fogyasztói tudatosság.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

A huszonhatodszor megrendezett vigadalmon 200 hazai és külföldi kiállító fogja felvonultatni portékáját.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Összesen 90 millió forintos keretösszegből kaphatnak támogatást a kiválasztott résztvevők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.