hirdetés
2018. május. 21., hétfő - Konstantin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 905
#1
Élelmiszer Online
2018-05-11

Rendezvényügynökségi tendert írtak ki a 20. születésnapi eseményre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Emelkedik az új típusok és a felsőerjesztésű, kézműves sörök forgalma.

#3
Élelmiszer Online
2018-05-09

Szövetség jött létre a zöldebb vendéglátásért.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Májusban a Rosalia borfesztivál számos családi programmal várja a látogatókat.

#5
Élelmiszer Online
2018-05-03

Huszonnegyedszerre nyitja meg kapuit májusban a Palkonyai Pünkösdi Nyitott Pincék.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

Pécsen fogják megtartani a szőlőfajtából készült italok nemzetközi szemléjét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

Az Unicum limitált kollekcióján idén a Halott Pénz került a palackra. Becsatlakozott a Dorko is. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

OKSZ az ünnephez kötődő élelmiszerköltekezés túllépheti az 50 milliárd forintot.

#10
Élelmiszer Online
2018-03-25

Még várják a versenytételeket a Brillante – 2018 Pálinka és Párlat Versenyre!(X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.