hirdetés
2018. szeptember. 23., vasárnap - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 957
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

A települést olykor „az ecetes hal hazájaként” is emlegetik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Jelentősen visszaesett az ár szerepe a fogyasztók végső döntésének meghozatalában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

Csaknem 30 pincészet és mintegy 50 kulturális, könnyűzenei program várja résztvevőket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

Két hónap alatt több mint 624 ezer kupakkódot töltöttek fel a fogyasztók.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Különleges kiállító mutatkozik be az idei Budapest Borfesztiválon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-05

Minőségi táplálkozás és aktív életvitel a SPAR Életmód Program új ét&rend könyvével.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-04

A Szigetköztől Jászberényig számos helyszínen várja az érdeklődőket a roadshow.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

Soponyán megtartották a XII. Vadgasztronómiai Fesztivált.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

27. alkalommal rendezik meg a Budapest Borfesztivált szeptember 6-9.között a Budai Várban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-28

A verseny zsűrije előre meghatározott kategóriák alapján külön-külön értékelte és díjazta a készítményeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.