hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 191
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Az akció számos új ellenőrzési szemponttal bővül.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

A halfogyasztásra ösztönző kampány a nyári fesztiválokat is útba ejti.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Magyarországon idén harmadik éve találkozhatnak a bulizók az áruházlánc ideiglenes üzleteivel.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Huszonhatszoros volt a növekedés a Mastercard adatai szerint. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-14

A kultúra és sport iránt a válaszadók mintegy 70%-a általános érdeklődést mutat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Ez itt a kérdés. Közös nyári promóciót indít a Coca-Cola és a Sziget Kft.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Többszáz gyermekkel ismertették meg a zöldség és gyümölcs fogyasztás élményét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

Persze nem, ha vedel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

Az Unicum limitált kollekcióján idén a Halott Pénz került a palackra. Becsatlakozott a Dorko is. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

OKSZ az ünnephez kötődő élelmiszerköltekezés túllépheti az 50 milliárd forintot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.