hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

A keretösszeg mintegy 50-50 százalékban oszlik meg a beruházások és az induló gazdák támogatása között.

#2
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-02-08

Fontos feltétel: a támogatói okirat átvételekor aktív vállalkozónak kell lenni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-28

Felhívás tartalmával kapcsolatban további módosítások, szigorítások is hamarosan megjelenhetnek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-25

Pályázat indul a gazdák megsegítésére.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-23

A támogatás feltételeit az ifjú termelőkkel fórumsorozaton ismerteti meg a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-17

Többek között a fiatal gazdák számára kiírt tendereken is sok „kétes” beadvánnyal találkozott a hivatal.

#7
Élelmiszer Online
2008-08-29
Gőgös Zoltán, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) államtitkára bízik abban, hogy jövő héten megállapodnak az almatermelők és a feldolgozók. A kapuvári gazdanapok pénteki megnyitóját követően az államtitkár kifejtette: véleménye szerint mindkét félnek engednie kell merev álláspontjából. A tárca ebben az ügyben közvetít - hangoztatta.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.