hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-05

A Smartkosár is bizonyítja, hogy az FMCG területén jócskán vannak kiaknázatlan lehetőségek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-29

Épphogy lecsengett a GDPR-láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-28

Folyamatosan frissülő tudásbázis épül a startupok tevékenységéről a Startupinfo.hu weboldalon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-31

Magyar fejlesztés lendítheti át a holtponton a kriptopénzpiacot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-24

Blockchain: fejlesztésben erősek, felhasználásban gyengék vagyunk.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Kiskereskedelem egésze hozzávetőleg 6%-kal bővült, addig az online piac 18%-kal tudott növekedni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-21

Kampányok és ütős ajánlat nélkül a hazai bankok és mobilszolgáltatók könnyen elvérezhetnek a területen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.