hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 52
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

A tavalyi harmadik negyedévben négyéves mélypontra esett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

Eltűnhet a Traubi.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-09

Kétéves rekordot döntött a külkereskedelmi többlet.

#4
Élelmiszer Online
2018-06-20

Egy nappal a foci vb előtt hatalmas gólt lőtt a Szintézis a kereskedelmi IT piacán.(X)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-02

GKI: az első két hónap adatai élénkülő gazdasági folyamatokat jeleznek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-09

Elemzők szerint ez nem csupán Magyarországra, hanem a régió egészére érvényes.   

#7
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-02-08

Fontos feltétel: a támogatói okirat átvételekor aktív vállalkozónak kell lenni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-13

A GKI Gazdaságkutató előrejelzése szerint gyorsul a magyar gazdasági növekedés az EU-támogatások hatására.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

OECD-jelentés: a világgazdaság folyamatosan bővül, de a beruházási ráta túl gyenge.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-14

MNB: az ipar júliusi gyengélkedése a fizetési mérlegben is megjelent.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.