hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 587
#1
Élelmiszer Online
2017-05-25

A szolgáltatás 2016-ban túl sok áldozatot követelt meg a logisztikai cégektől és kereskedők.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Dr. Fábián Ágnest, a Henkel Magyarország Kft ügyvezető igazgatóját választották meg elnöknek a Magyar Márkaszövetség mai tisztújító közgyűlésén.

#3
Élelmiszer Online
2017-05-10

A G’Roby volt az első fecske az online kereskedelemben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-05-05

A Lidl Beszállítói Akadémia második „évadjának” első rendezvényét Noszvajon tartották.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2017-05-03

Az FMCG TOP 2017 – A növekedés rakétái című, kétnapos konferenciánkon átadtuk Az Év Boltja 2017 díjakat. 

#6
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-02

Interjú az online hatásairól az FMCG TOP 2017 sztárelőadójával, Anthony Pralle-vel, a BCG stratégiai tanácsadójával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-05-02

A teljes TOP50 Innovátor különkiadványunk az oldalunk fejlécében megtalálható "TOP50 Innovátor" címke alatt megtalálható.

 

#9
2017-04-27
09:00:00

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

A kezdeményezés keretében visszagyűjtött flakonokból tavaly például játszótér épült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.