hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 777
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-06

Ön nyerne belőle? Az agrárkamara 15 perc alatt megmondja.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-01

Az ALDI is csatlakozik a munka és a család egyensúlyát elősegítő kezdeményezéshez.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

Almatermelőknek szerveztek agrárfórumot Vásárosnaményban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Kissé romlottak az üzleti és a fogyasztói várakozások.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

2018 első kilenc hónapjában a mezőgazdasági cégek a feketén foglalkoztatott munkavállalók 6 %-át alkalmazták.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Idén a sütő- és cukrászipari tevékenységet folytató vállalkozások körében fog célvizsgálatokat tartani.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Már tesztelhető az ügyintézést segítő továbbfejlesztett mobilapplikáció.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Sok járulékos előnnyel jár a legalacsonyabb fizetés értékének megemelése.

#9
Élelmiszer Online
2019-01-14

Nem kíván élni a 400 órás túlórakeret lehetőségével a MediaMarkt - jelentette be a társaság.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Nagy mértékben nőtt a kínai munkásoknak kiadott munkavállalási engedélyek száma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.