hirdetés
2018. május. 20., vasárnap - Bernát, Felícia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 513
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-11

Egyszerre van jelen a világban a népesség-növekedésből eredő mennyiségi igény és a nyugat minőségi elvárása.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Beszélgetés Schillinger Attilával, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatójával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A vállalatnál láthatóan eredményesen zajlik a forgalom-előrejelző és rendelési folyamatok optimalizációja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-23

A fogyasztók rendkívül tájékozatlanok – derül ki ez is a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Áprilisban a februári történelmi csúcsnál csak kissé maradt alacsonyabb szinten.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

Az éttermi dohányzás betiltása jelentős szerepet játszott a visszaesésben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Spanyolországban 3, de Hollandiában is csak 6 százalékos áfa sújtja a zöldség- és gyümölcstermesztőket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

A vásárlás gyakorisága csökkent, a tranzakcióméret nőtt. Mérsékelt növekedés, változó trendek itthon a kiskereskedelemben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Idén a forgalom valószínűleg tartani tudja a 2017-es szintet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-26

A személyre szabottságé és a többcsatornás kereskedelemé a jövő: digitális térkép készült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.